18 Aralık 2015 Cuma

kahve hatırı

Bebe uyumuşsa,çorbası yapılmışsa,kahve de hazırlanmışsa, blog denilen dünyaya girmeye hazır sayılabilirim. Sayılabilirim çünkü şu an çözebildiğim tek şey nereye yazı yazabileceğim. Çoktan seçmeli çıbıkları nerede bulabilirim bilmiyorum. Bilgisayarın başına da ,yalanım olmasın en son Sumru'nun doğum günü için ıvır zıvır hazırlıkları sırasında oturmuştum. Telefonlar tabletler sağolsun sınırlı olan vaktimi yeterince çalıyor zaten. Şimdi bunlara bir de bilgisayar eklenmiş oldu. Hadi hayırlı olsun :)

Ben ne zaman bu kadar çok çay ve kahve içmeye başladım?

Sanırım Sumru'ya hamile kalınca kahveyi kesip zaten çok açık içtiğim çayı da günde bir taneye indirmiştim. Doğumdan sonra da 'aman süt veriyorsun kahve mi Noooooooo!' Çocıka geçer uyumaz valla' söylevleri. İçilmek istenen ama bir türlü sıcakken içilemeyen hep üzerine sıcak su eklenmek zorunda kalan çaylar (özellikle kahvaltı da) ve tabii ki İnstagram da o mükemmel görünümlü şahane sunumlu tadını hayal edemediğim beni arayış içine sokan fotoğraflar yüzünden bu gün bir kahve sever oldum. Türk kahvesini oldum olası sevmişimdir. Ama Türk kahvesi demek benim için dostla muhabbet demekti. Türk kahvesi yalnız içilmezdi,sohbet isterdi. Kahveni içtikten sonra fal kapatacaktın ki,konuşulamayan şeyler daha rahat konuşulabilir  hale gelsindi.
 Artık kahve ile ilgili düşüncelerim değişti ona yüklediğim gereksiz derin anlamları üzerinden alıyorum. Pek tabii yalnız kahve içmek de çok keyifliymiş. Yalnız kalmaktan şikayetçi olduğum için kahveye de bahane buluyordum belki de.Ama bugün anladım!Benim derdim yalnız olmak değil, yalnız kalamamakmış. Bi kaç zamandır Sumru'yu ananeye ya da babaya satıp kendimle başbaşa kahve içmeye gidiyorum. Nasıl iyi hissediyorum nasıl yenileniyorum anlatamam.

Esracım sana da çok teşekkür ederim. Sayende  yazmak için bi adım atmış oldum. Yalnız burayı çözene kadar başını biraz şişirecek olabilirim.

xoxo : fotoğraf pinterestten benimki pek böyle bişii değildi :/

2 yorum:

  1. ehehehe hiç şikayetim yok, istediğin kadar soru sorabilirsin :)
    ben de deneye yanıla, boza kurcalaya buldum bazı şeyleri, sen yazdıkça gelişip genişliyor dünyan, hoş geldin diyeyim :)
    Türk kahvesini ben de sade, yanında çifte kavrulmuş lokumlu, güzel bir müzik eşliğinde ve yalnız içmeyi severim.
    yanında arkadaşın varsa da illa güzel muhabbet olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel muhabbetli kahve içeceğimiz günün hayalini kuruyorum :)

      Sil